UTOMJORDINGAR

Heej! :)
Idag var det en helt normal tråkig måndag.. Fast som vanligt så ska lärarna jävlas med oss så istället för våran slöjd (som jag och Manda veeerkligen behöver) så vart det tråkig mentors tid.. -.-' Nästa vecka kommer vi heller inte ha någon slöjd för då är vi lediga! vilket på så vis är bra :D

Jag är så jävla trött så det går inte att förklara! Funderar på att lägga mig 4 timmar tidigare.. 8O åååh det låter skönt (A).. Men jag kommer inte kunna sova nått i natt då -.-.

HahhHAhahhHAHAH måste säga att av alla saker jag läst på internet så tar det här priset! :D




Herregud säger jag bara -.- Jag förstår bara inte hur dom orkar? aja.. E så pass trött så jag orkar faktiskt inte bry mig 8D Heh BYEBYE!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback