Vill ha Nikon D5000


Heej!


Ååååh, Jag vill ha en Nikon D5000 :O ( fortfarande ) ..  Jag försöker övertala Mamma och Pappa att köpa mig en sådan 8O.. Jag har ju planerat att åka utomlands med Manda i sommar så då vill jag inte ta med mig Mammas kamera.. + att med Nikon D5000 kan man också filma 8D.. I HD! :D ÅH! VILL HA VILL HA VILL HA! ååh..





Såå vacker! Ska nog döpa den till Isabella 8D

Har hittat på Pixmania.se Kamera + väska + 16 GB minnes kort för 7 114 kr :) Tycker det är ganska bra om man jämför med andra ställen. Om jag skulle köpa dom tre sakerna på elgiganten skulle det kostat runt 8 279 kr -.-'.. Mm + mer eftersom det alltid är dyrare i affären.

Jag tänker att hela kalaset skulle kosta mindre än en valp :)
( Vi brukar jämföra med valpar hemma )
 
Nejnej nu ska jag inte drömma :( Ska faktiskt göra något vettigt nu.. Byee!



Du får vänta till studenten ;);) dessutom kommer du bara att tappa kameran eller få den snodd.. = Lindas stil.

2010-04-07 · 12:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback