Bög teater

Heej! :D Nu äre så att Petra var gryymt nära att dissa filmkvällen på fredag (Y) Men som jag sa... INGEN dissar :O Så vi är hos henne istället ^^ heheh Linda löser allt som vanligt

Idag var vi ju på den "dåliga teatern" Som faktiskt inte var så dålig 8D HAH skrattade som fan vid vissa tillfällen, säkert bara jag som gjorde det -.-..
Vi slutade sedan runt 2 men jag och Petra hängde på en X plats till 4 :P Så är gryymt slut efter att ha gått så mycket -.- Somnade direkt på bussen hem (Y) UNDERBART :D

Just nu sitter jag och försöker vara duktig och plugga til Arbnat provet vi har i morgon.. Men det är jobbigt att plugga till så det går trögt -.- Det är typ "Tänk själv frågor" = mina favoriter!

I morgon äre en såndär rolig dag -.- Börjar halv 9 (som vanligt den här veckan) och slutar halv 5 (Y) Ingen lektion på slutet heller som man kan hoppa över och åka hem tidigare från :( Bara att ladda med tior så man kan knarka cola i morgon 8D 
 
Hah ska fortsätta med mitt pluggande! Shoo!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback