Grindgååården

Tänkte att jag lägger ut några bilder från igår då Manda och Malin uppträdde på GG :)
hahah det va sjukt kul att vara där fast grymt pinsamt, vi dansa och sjöng med till typ 90% av alla låtar 8D
Verkligen bara massa med småttingar där 8D döör asså så roligt! :D





haha malin var helt galen :D





hahah så käka vi innan också, och nu har jag säkert inte ett öre kvar på kortet så mycket som jag slösat -.- Ändå så har jag verkligen TÄNKT på att INTE slösa..

Och nu ikväll blir det mysmys med familjen då vi tänkte äta ute på kina :) Har seriöst aldrig käkat kina mat med dom -.- Har endast käkat det med kompisar ..
Och nu ska jag väll börja förbereda mig lite? Sitter i mjukisar och håret är kaos :D Härligt (Y) Hade gärna forsatt men om vi ska käka bland folk så går det nog inte.. såå BYE!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback