Hemma

Ahapp! Då är man tillbaka för att spendera en rolig fredagskväll med familjen, tro mig.. låter roligare än vad den kommer att bli -.- kom hem redan vid kvart i 2 idag.. Och vad har man gjort? Jo, jag har bakat lussebullar! skit kul.. eller inte? Grymt tråkigt, förstår inte det roliga i att baka.. -.-
Sen under "jäsningen" kom jocke och hans skåne friends över så han kunde säga hejdå eftersom han flyttar ner dit (skåne) igen, så kan det gå!

just nu har jag precis bakat klart -.- Och vad har man att se fram emot? Eeeeh, joo mamma tvingar mig att hjälpa till åh bada bajs katten .. Och sedan Idol då, det lär bli kul det med ..

Och imorgon (A) Då ska jag inte göra nånting och detsamma gäller på söndag (Y) Lätt schema att komma ihåg i alla fall.. Längtar dock till måndag då vi börjar 8 för att kolla på nå jävla luciatåg.. Mmmm blir så glad..

Juste! Som ett + på hela dagen så träffade jag Farmor på bussen (Y) Härligt talk vi hade heeela vägen till norrtälje 8) Hon gick på vid Danderyd och OJOJOJ vilken tur hon hade! Helt fullt i bussen förutom en plats precis brevid mig (A) Blev lite sårad då ingen ville sitta där ... Hahha jag ger fan upp! 8D Den här dagen är som gjord för att jävlas.. Ska i alla fall hjälpa mamma med katten nu så bye!


HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Turdag låter det som! xD

2010-12-10 · 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback