Individuellt val (Y)

Hej! :)
Härlig dag idag (Y) Man lämnade också in lappen med det individuella valet (Y) hahah vafan valde sällskapsdjur och Matte B 8D HAHAH kommer dööö på matte b'n xD
 
Hah juste nu så har jag fan lust att göra allting 8O Asså, jag vill VERKLIGEN åka skidor -.- Jag bara VILL till grönalund :D hahah vadå rastlös? Antar att jag får nöja mig då vi ska ha filmkväll hos mig på fredag (Y) Och den som drar sig ur kommer bli allvarligt skadad -.- .. Nej det var inget hot.. Ett faktum..

Och så resten av veckan så börjar jag halv 9... Som idag = skit jobbigt -.- Måste upp kvart över 5 (Y) Fast i morgon blire något att se fram emot, HU-10 och DPSB-10 kommer tillsammans åka på nå skit teater 8D Fast.. Den kommer blir rolig ändå eftersom det är min och Petras klass som åker 8D EHHEHEH

Nu borde jag typ.... Plugga??? Har prov på torsdag i Arb o nat -.- Petra hade provet idag och hon sa att det inte var lätt typ :o Det är ju kul när petra säger så (Y) Smart aset själv ..

ELLER? Ska jag baka LUSSEBULLAR??!! 8D





HAHA! Provet sög :O:O::O

Duu... vi får plugga Matte på Skype!!!

Och det äger att vi åker tsm 8D

2010-12-07 · 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback