Kräk vecka :D

Heej faan!! :D
Vad ska man säga då? Mått skit hela veckan -.- I alla fall från ... Onsdag morgon? Mått så sjukt illa att jag varit på väg att åka hem så fort jag kommit till skolan.. Petra föreslog att det var "vinterkräksjukan".. Men idag var det fan jobbigast! Hade så jääävla ont i magen.. Men det gick som tur över (Y) Stackars Petra har säkert blivit smittad av mig :( Hon fick åka hem idag..

Igår sov jag hos Manda till idag, och oplanerat så sover jag hos henne igen (Y) Hon och Malin spela på GG och så gick det ingen buss hem till mig så jag fick helt enkelt sova hos na :) Det var grymt kul att träffa Malin och Ellen igen, måste själlvklart göras om, fast kanske med mer människor 8D

och just nu är jag sjuukt trött, meen ingen sova på ett tag antar jag.. Man kan ju inte bara gå och lägga sig en fredag kväll lix ...



Jag lovar, det är fan du som har smittat mig :O

Går runt här som en zombie och mår illa -.-

2010-12-04 · 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback