Lucia, typ

TJA! :) Såååå idag var den jobbiga dagen (Y) Tro mig... Den blev jobbig också -.- Det var i alla fall tänkt att jag skulle gå upp 5, meeen ändrade planer (Y) En idiot från Mandas klass skicka sms från mandas mobil (till flera pers) ruuunt .. för att vara exakt 04.32 -.- OCH tror ni jag kan somna om efter det då? 8o NEJ! Så där var min morgon förstörd! Fast jag höll mig vaken hela bussvägen till Danderyd :P Faast sen slumra jag till på tunnelbanan flera gånger -.-

Sen möter jag Jessica precis påväg till skolan så vi gick i speedad fart till skolan! Enda anledningen till varför vi kom var för att vi verkligen hoppades på att få lussebullar och typ glögg :P Meeen aaa halvt nöjda blev vi i alla fall (Y) Vi fick faktiskt Julmust, pepparkakor och Lussebullar 8D HEHEHEH GOTT!!

Sen blev man bara piggare och piggare sen på slutet efter skolan så hade jag och Petra skiiiiiiiit kul då vi ringde Manda 8D hahahha då va man lite hyper.. Men det förtjäna hon då hon inte kan hålla koll på sin mobil (Y)

Åh på fredag ja... Då var det ju Soaré  :) Själv ska man spinna sista lektionen (Y) Gissa vem som kommer vara slut och svettig då? -.- :D HEHHE LÄÄÄNGTAR :D

Nu tänkte jag slå på ett avsnitt av vänner 8D HEHE BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback