Nacka Forum

Helluuu! :) Heh nu e man lite trött efter att ha gått fram och tillbaka i hela Nacka forum -.-
Meen vi hitta massa julklappar :D Det var tänkt att jag skulle vara lite ego och köpa något till mig själv men näää, blev helt enkelt inte så.. Får väl spara lite pengar.. Behöver nog det -.-
Vi käka i alla fall en kina buffé och fyyfaaan va gott de va 8D Hahaha underbart när man gick där med tjockis mage sen 8) HAHAH blev sjukt kul sen när vi va så jävla slut och orkade knappt gå 8D HAHAH så slutar alla rulltrappor åh fungera.. hah då gav vi nästan upp.. Verkligen för att jävlas :D Men det va faktiskt ett bra ställe det där :D Tummen upp för de (Y)

Shit asååååå på fredag är det ju julafton.. Tiden går ju bara för fort :P Hmm.. Snart nyår också.. Hitills är det tänkt så att Jag ska fira nyår hemma hos Manda :) Och Petra skulle också med 8D (har jag för mig) Har firat med Manda nu i.. ett par år? 8D Hahha joo det blir ju inte så lyckat när man firar med kusinerna om man säger så.. Kul ja! Men kaos också! Hahah som när en raket flög in i en påse men ännu fler raketer och smällare i (Y) MMMmm minnen 8D ..  

Och nu tänker jag hoppa i säng :) bara för att jag är trött och VERKLIGEN vill sova :D

Juste!!! 8D HAHAH påvägen hem var vi gryyyyyyyymt nära på att ta geten i tunnelbanan :O Det skulle bara varit ETT vittne -.- Ångrar mig lite nu faktiskt.. jag vill verkligen ha den där geten :(








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback