Snart jullov fan! :D

Tjajao! :) Idag hade vi långlång dag! 6 lektioner, 7 och en halv timme (Y) Kom hem kl 6 men då tack vare att snälla pappa hämtade mig vid rösa som vanligt (A) I morgon har vi också ganska lång dag tror jag :P Hmm.. kommer dock få stanna kvar efter skolan sisådär 45 min då jag har typ "utvecklingsamtal" .. Har hört att dem går jääävla fort så det hoppas vi på ;) I morgon har vi också prov i Matte , Ekvationer! JAAAA -.- Hoppas det går bra :P Jag som ska äga i matte och allt nu..

Åhh äntligen är det snart jullov 8D UNDERBART! :D Sen idag 15 dagar kvar till my b-day ;) haha sent som vanligt (Y)

åck nu tänker jag faaan soooova :D ÄR sviiiiinaaa trött!! Såå see yaaaaaah leetaah! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback