Fredag den sjuttonde!

Yeeey! :) Igår blev dagen ... Mycket händelserik 8D hahah en dag jag verkligen inte kommer glömma (Y) Av olika anledningar. -.- hahah men dagen började med att jag åkte tillsammans in med Manda :) vid skilldes dock på centralen och tack vare att jag skulle pricka in bussen som Manda satt på så fick jag ta konsekvenserna att komma lite sent .. bara 10 min men ändå :D Och då hade vi en föreläsning om fobier :P Lite spännande skulle det nog varit om det inte var så att jag höll på somna hela tiden.. MEN jag höll faktiskt i en chiliensk fågelspindel! 8D heh tog dock ingen bild.. Men den såg ungefär ut såhär:

 


Yeeppp, men något åt det hållet (Y) Såklart så skulle den kloa sig fast vid mig när hon skulle ta bort den, JA! -.-

Sen så hade vi Matte och lunch.. Gryyymt äcklig mat -.- Köttfärsås.. INTE GOTT!
Sen så skulle vi i alla fall ta oss till Eriksdahlsbadet för att köra spinning ... ingen av oss hade åkt dit på väldigt länge och vi visste inte vart vi skulle gå i tunnelbanan sen när vi kom upp vid skanstull :P Men vi ringde till den andra delen av klassen som redan var där och fick vägbeskrivning (Y) hahah men dit kom vi i alla fall :D Hela 8 personer var vi! YES! Vi är grymma :D
Jag har aldrig testat på spinning förut, och kommer verkligen ALDRIG göra det igen -.- Seriöst.. det värsta jag varit med om! Hahah ska inte gå in på detaljer,, Hahah 8D

Sen så åkte jag till centralen för att möta Petra och Josefin, så vi gick runt i nån affär, sedan åkte vi tillbaka till liljeholmen.. blabla
hahah sen gick jag och Petra tillbaka till skolan så vi kunde gå på toa 8D hahah så var vi sjuuuuukt sugna på en cola från automaten :O Men tror ni inte att den inte ska fungera så fort vi ska ha -.- 

Faaanassååå :oo Så vi var lite halvt sura.. men vi drog sen i alla fall till Centralen för att möta Manda.. blablablabal... åkte till Tekniska :P Tog bussen mot norrtälje, den köörde seeeegt! -.- sen så var vi i norrtälje typ 18.2..... nånting tror jag :O Och soarén uppe på roden började halv.. Men jaaaa, fick gå ganska fort dit (Y) Men bra som vi är så hann vi :D  

hahah joraa, den va väll okej .. Synd att Musiklärarn förstört lite musikmdelen bara -.- Tråkigt att han skulle vara med och spela i varenda jävla låt. hahah MENMEN! :D Dramat hade ju härmat från ett annat års soaré men har man ingen fantasi så har man väll inte! :D hahah iallafall kul att träffa lärarna igen , HEHHE .

Efter det va slut så var det tänk att vi skulle ta 21.40 bussen hem till mig, och det var typ 2 timmar kvar :P Så vi fick dra ut på tiden lite så varför inte gå upp till flygis? och hahah juste! Petra den fuckern putta i mig i diket :O hahaHAHA xD va inte beredd (A) Men hon fick lite snö på sig, så sen efter det slöt vi fred :)

Wooohoooo! Så fort vi kommer in på flygis inser vi att det är typ as lång tid kvar och att det verkligen inte är någon idé att börja handla.. Så vi sätter oss på våran bänk och sitter där .. låååång tiid.. -.- När det var en timme kvar tyckte vi det va dags att börja gå och handla! Så leta vi massa mat men hitta inge speciellt :P Jag åh Manda va grymt sugna på potatisgratäng och nått 8D men allt kött är ju så förbannat dyrt! -.- Sen så börjar Manda må dåligt, så vi satte oss ner på golvet i en cirkel vid bröden :P Vi va så jävla proffsiga så vi satte oss på golvet brevid massa bröd som hade åkt ner från hyllan, så folk trodde säkert att det va vi som haft ner dom.
Sen ... 20 min senare? Bestämmer jag och petra oss för att låta manda sitta kvar medans vi fixa nått åh käka, sen när vi kommer tillbaka typ 5 min senare? 8D knappt... så berätta Manda att det kommit fram en kille och frågat om hon mådde bra, och om det va hon som hade haft ner bröden xD HAHAH *döör*

Men sen så hade Manda massa fuffens för sig inne på toaletten ;) Men när hon kom ut igen så mådde hon bättre.. Fast sen 10 min innan bussen kom så kände hon sig inte bra igen så hon ringde pappa kenneth och bad han hämta na.. Svin -.- Men jag och Petra vek inte för de! :D Vi körde på med våran filmkväll.. Mmmmmmm... Eclipse är fan bra, fast vi blev feet irreterade på hur dåligt gjorda vargarna var vid vissa tillfällen 8o

Och så idag så gick vi upp gaanska tidigt :p kommer inte ihåg när men typ halv 11? :) HEH Petra skulle med bussen typ 12.. Så vi satt och kolla på "Twilight Movie mistakes" på youtube och fyfaaaaaan va kul XD har fan aldrig tänkt på det men det springer en unge bakom Mike när han får bollen i huvet av Bella 8D Vad gör den där lixom? Hahaha



Precis 0.13 :) hahYeees! Nu har jag skit kul -.- Skrivit det längsta inlägget ever..
ska väll ta och göra något nyttigt, kanske hämta lite cola 8D Yees, så får den fan bli :D (Y)


HAHAHA! Hata den där ungen asså!

2010-12-18 · 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback