JUL! :D

HEJ :D Fan asså :) Blev en ganska härlig julafton! :D Det va kul att träffa kusinerna igen, var ett tag sedan (Y) Wow.. Fick inga glittriga strumpbyxor 8D Hah kommer väll lagom till min födeslsedag istället..
Hemma så fick jag massa smått som shampoo, hårinpackning, presentkort (Y) aa smått o gott :) Jag har dock önskat mig nå jävla fint som jag hoppas jag får senare nångång 8) SEN har jag ju min birthday också! 8D
Och nu jääävlar ska jag få dansmattan att fungera som jag och Malin fick i julklapp av bror :) Blev lite sent igår så vi gav upp ganska fort.. Men nu jävlar ska den funka! :D

Ska väll skriva ut lite noter sen också åh börja lära mig Bring me to life - Evanescence på piano :P Vilket liv man har asså (Y) Men man får väll passa på när det är lov och allt :)



HEH Ett släktfoto :)



HAhah åså vi kusiner (Y) :D



HaHahah bästa syskon <3 :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback