Dans till Bild :D = I LIKE


Heej! hah ( igen )

Ville bara förmedla my feelings till Dansen :) vill BYTA till Bild -.- HATA dansläraren vi har :O Hon typ... Suger? Vi är liksom bättre än vad hon tror att vi är.. -.- då är det jobbigt, jag vill liksom ha lite mer.. Hmm... ´Jag vill liksom inte lära mig allt på engång utom vill liksom jobba mig till det.. -..- Hon gör det för lätt.. Upp åh ner, rulla runt på golvet och sånna saker.. -.-  Och jag menar allt är ju MYCKET roligare när Moa dissa mig på dansen.. -.-

Manda åh Petra, snart kommer jag och joina er på bilden :D Vänta bara :D Jag kommer smöra som fan för Lelle :) Han kommer inte kunna motstå mig (A)

Och nu har jag ÄNTLIGEN sökt in till Gymnasie!! :O Gud va det känns skönt! Alla Linjer som har snurrat runt i mitt huvud, Dans, teater, Media, Djur och MÅNGA fler..  :D Och nu, HAR JAG VALT MOHAHAHAHAHHAHAHAH! :D Nejmen.. mmm..

Maaaandiiiis :O tycker faktiskt synd om dig, vi får gå och prata med syon i morgon :) Du vet att mitt erbjudande står kvar ;)  ( att manda ska gömma sig i min garderob i tre år och sedan säga att hon var på gymnasium )

ÅÅÅH
NU bara för att jag hjar så KUL så ska jag kolla på Step up ^^ BYEBYE




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback