Dödsstraff


Heej!

Idag var jag hemma från skolan så jag passade på att jobba med Krönikan och Debattinlägget, jag tror jag börjar få kläm på det nu :) Fast jag har ändå nästan inte skrivit så mycket, vad ska man skriva? Om dödsstraff.. -.- Jag har inga raka argument om vad jag tycker, och jag tycker ingenting för jag är faktiskt inte det minsta intresserad så då är det lite svårt..

Tänkte betälla lite små saker från HM sen :) Åså har jag hittat VÄRLDENS snyggaste jacka som jag DREGLAR efter .. Skulle LUGNT ha köpt den för mina pengar som jag inte har.. -.- Men jag vill Verkligen ha den så jag får väll spara ihop till det..

Åhnu så ska jah forsätta men Krönikan och Debattinlägget.. Heeejdå!


Hallå hallå :)

smyger mig in och hör ifall du mår bra:)

tänkte även berätta att jag har två tävlinger på min blogg om två underbara smycken. och om ingen tävling intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :).



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-smycken-with-love.html (avslutas imorgon tisdag)



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-nilema-design.html (avslutas på onsdag)



Ha en underbar dag <3

2010-02-01 · 21:01:56

väldigt fin blogg!

Särskilt headern :)

2010-02-02 · 17:57:08

Du kan ju ta en titt på ellos om du hittar nåt, jag har nämligen en rabattkod därifrån till mina läsare :) säg till om du är intresserad! Puss

2010-02-03 · 02:32:20

Det är INTE försent att ta sommarjobb ! :O Inte än. Typ i mars e det kanske det men det finns sääääääker på flygis där jag inte vill jobba och på typ.. Lidl och Jysk 8D Haha Not lidl men Jysk eller Rusta 8D

2010-02-03 · 16:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback