Ehm?


Heej!


Ush, nu e det måndag, hela 4 dagar kvar till fredag -.- ...
Jo, men idag har jag fått mycket gjort i skolan ( not ) Fast när jag kom hem så fick jag hjälp av min kära syster, vi fixade min kaninis, OJOJOJ vad fiin hon blev! :D
Och jag borde igentligen sitta och jobba matte eftersom vi har prov i morgon, men .. Gör det kanske senare :D

Och nu skicka Petra en bild till mig på msn :O Eeeey! Det är inte ens med i boken!



Jo jag vet, det kan ju vara så att han sliter sig bort därifrån och sen sliter huvet av dom men det är Detaljer, detaljer!

Ibland får man lack i alla fall -.- Jag får inte ihop det med bilden, ingenting stämmer.. -.- Eäy, vad sur jag blir..

Jaja snart är det God god mat :D Bye


jag fattar inte varför dem typ "gör om" -.-

2010-02-15 · 18:00:02

Den KAN ju vara redigerad och photoshoppad åxå? ;) Men sånt tänker väl inte du på?

2010-02-15 · 18:21:56

du fick mvg :)

2010-02-17 · 03:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback