Ensam Filmkväll


Heej!

Nu har min ensamma kväll börjat ;I Men det känns som om att jag kommer ha fullt upp i alla fall.. :) Går MASSA bra filmer på tv ikväll :D bara att välja, men typ alla går samtidigt ;/ Sååå jag behöver hjälp, vilken ska jag se? :D 

En ung Jane Austen, Dum och Dummare :D , Yes man eller 27 dresses :) Har också några filmer på datan: The Reader, 2012 och The Ugly Thruth. Hmm.. det är vekligen svårt.. Men det lutar åt Dum dummare, Yes man eller 2012 ;)

Ingen är ju hemma nu heller så jag måste ta hand om alla hundar -.- ALLA ..JAJA :D mamma har satt in lite pengar på mitt konto bara för att jag kommer hjälpa till ^^ så det känns nice. Är inte pank längre Manda (A).

Nu ska jag släppa ut alla hundarna här uppe en sväng, sen tänkte jag kolla på blåsningen ^^.. :)

BYEBYE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback