Famous


Heej!


Har hänt mycket de senaste dagarna, orkar faktiskt inte berätta ^^ yeaaah.. haha
Jo jag måste bara dela med mig att jag ägde Manda och Petra på Matte provet, så... (A)
Hah jag sitter och lyssnar lite på den hära låten Famouse av Play gruppen som bland annat var med i " made in sweden" :) Ganska bra låt, tycker jag i alla fall.. Fast har hittat en kill grupp som också sjunger denna låt, Dom är inte så dåliga dom heller... Hittade inte nån video när killarna sjunger hela låten men en liten bit hittade jag.. :)

Tjejerna; Play- Famous




Och ett litet klipp med dom -.- Bra e dom :)
Big time Rush - Famous




Jävla skitmusik! Ännu värre låter det när du sjunger den, HAHAHAHA. XdXddXddxDDXDXd

2010-02-17 · 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback