Förkyld : /


Heej!
Idag har jag verkligen inte gjort nånting, men det är inte konstigt eftersom jag inte orkar göra nått -.- E så jävla slut efter i natt.. Kunde inte sova, vakna flera gånger av att jag var snorig.. -.- KUL!

jo, men som jag sa igår, Fanny valpade i natt! :) yey, två hanar blev det :)

Nu sitter jag och tvingar mig själv framför datan, blir igentligen piss yr när jag kollar på skärmen menmen..
:)

Idag skulle igentligen jag, Manda och Petra åkt till typ täby och kollat på Valentines day, men vädret satte stopp för det.. :( fyfy, första gången jag inte tycker om snön.. :(

Men nu ska jag hitta ett hörn och sätta mig där :) Hejdå!


aaaah! Bajs snö! D:

2010-02-20 · 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback