Fredag!! :D


Yeees FREEDAG! ;D


Har inte hänt något spännande -.- Hade So prov i religion? Det gick nog bra :D hoppas jag... Så som jag satt åh plugga.... HAhah juste! Lugna Favoriter ringde till Petra! IGEN! :O hahah och denna gång svarade hon och prata med dom XD hahahahahaha Jag satt bara helt chockad och undrade vem det var eftersom det var " dolt nummer " Hahah dom satt och snacka om vad Petra skulle göra i helgen och så... ?? Och fråga om hon ville hälsa till sina föräldrar eller nått XD hahah coooolt.. Förra gången la hon på för hon trodde det var nån som busringde..  XD Looooser! :D Petra och Lugna favoriter är Bästisar nu! :)

Åh i helgen har jag INGA läxor! Så jag tänker passa på och städa mitt rum ( BEHÖVS ) :O Värre än i Haiti fan! :O

Heeejdåå! :D


Hahahah! Såklart att dem är mina bästa vänner :DD

2010-02-05 · 19:59:59

åh tack så mycket sötnos :d

ska vi följa varandras bloggar via bloglovin ? :D

kram

2010-02-05 · 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback