Kaniner


Hej!


Hah ingen e hemma -.- Förutom Jocke, men har räknas inte eftersom han e så osocial.. Så jag har pratat med Manda hela dagen :) I snart 4 timmar:) Haa.. Har försökt städat men det går så seeegt! :O Åhså tror mamma att jag ska orka städa kaninburar i ett litet rum där man knappt kan vända sig.. FAN vad kul! :D Men har inge val, dem måste ju städas :P Funderar på att ge bort 2 kanier.. Blev lite för många -.- Men jag SKA ha kvar Vallmo, Clarie och Kelly :) Mina favvos :D Och mamma vill ha kvar hennes  -.- En unge från Claire och Vallmo, Bella heter hon, SÅKLART :D

Jag funderar faktiskt på om inte jag ska para Claire och Vallmo en sista gång, lite innan sommaren sådär och verkligen annonsera ut dom innan dom e födda och så.. :) Menar, ALLA vill ju ha en söt kaninunge innan sommaren ^^, ( i alla fall jag )



En UR gullig bild på Claire när hon var liten :D ( Klicka om större bild )



åså min ögonsten VALLMO! :D

Och nu vill Manda att jag ska rita Rihanna med henne så, Heejdå!


oj, vilken snygg blogg du har! :)



Kika gärna in på min ;)

2010-02-06 · 18:36:17

GUD VAD SÖÖTA!

2010-02-09 · 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback