Lonely, I am so Lonely, I have nobody, for my own, åååh i am so lonely.


Heej! :)

Orkade inte blogga igår, var värsta slut... Gick och la mig typ 10.. -.-

Men igår gick jag inte hela dagen i skolan eftersom jag var på begravning i norrtälje :/

Men nu är jag i alla fall PIGG, sååååå jag ska väll .... hmmmm... Vet inte -.- Finns inget att göra.. Jag kommer sitta och ruttna totallt i dag, Mamma och pappa ska ut åh käka ikväll och det ska också Malin och Jocke fast de ska på bio också, Avatar, YEEY! Och Fredrik kommer ju dissa mig så det är ju klart.. Jag får väl sitta för mig själv i mörkret utan godis och kolla på film -.-
Och jag håller på att dör eftersom jag VERKLIGEN vill se The valentines Day i morgon Men det går lixom inga bussar.. -.- I tid .. då kommer jag säkert få sitta ensam, igen.. -.-

Aja nu ska jah deppa ensam , Hejdå! :D

Ps, det ÄR meningen att rubriken ska vara så :)


Hej kolla gärna in våran blogg och svara på dagens fråga:)

2010-02-13 · 11:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback