Manda e jobbig




Heej!


Både idag och igår har jag varit med Manda :D Vi hann åh göra med ovanligt mycket :O Direkt efter skolan gick vi på stan och handla :) Tog sedan tjugo i fem bussen hem :) Var hemma ungefär fem :D Sen spela vi massa guitar Hero, kollade på 2012, färgade mitt hår osv.  :D Det blev en väldigt sen kväll eftersom vi kollade på tv över 3 tiden -.- :D men men :D

Och idag har vi jobbat för det mesta dels på henne bloggdeisgn.. Och sen så åkte hon hem vid fyra.. :/OCH då har hon tvingat MIG att jobba på den, KUL! -.- Men nu e den äntligen klar ( as fattig -.- ) hahah gå in och kolla :D www.amandadavidssons.blogg.se ... Hon kanske e så seg så hon inte har fixat den än xd .. ( såklart )

Men nu ska jag antingen sova eller kolla på melodifestivalen men pappi och mammi ^^ Hare nice!


VAFAN ERE DU SITTER Å SÄGER OM MIN BLOGGDESIGN DIN LILLA JÄVEL ! :'''O Nu blev jag fan sårad. Meeeeen... Jag e fortfarande inte nöjd med den -.-' Den känns så tråkig..

2010-02-28 · 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback