Nationella


Hej! -.-


Ush, idag hade vi vårat första nationella prov, i SVENSKA! :O asså, mitt hatämne, det var verkligen så att jag glömde bort ALLT! :O Nästan till och med hur man läste.. -.- Aamen, hoppas VERKLIGEN att jag får Godkänt, annars måste jag ta igen det på uppsatsen på torsdag, det tror jag att jag är bättre på.. -.-

Men nu ska jag glömma det provet, orka gå och tänka på det : ) Och i morgon är det en NY Dag :D Även den roligaste i veckan ^^ Vi har Musik, Bild, Engelska, Engelska B och Matte :D Och så svenska -.- Men där har vi delat in oss i grupper och då e jag med Manda, Petra och Matilda och då är det kul :D

Och.. DET SNÖÖAR :D Yeeeeey!!



Och här är låten jag tycker e så fin :) Disney såklart ;) Men det är en låt (A)

Hejdå! :)


nu har jag veckans blogg om du vill vara med i tvälingen så kan du anmäla dej oss mig :)

jag kommer att välja ut 10 finalister och om ni kommer med i dom tio så kommer jag att skriva de till dej :)



pusss :)

2010-02-09 · 18:43:24

Hahaha, våran familj har ju faktiskt dansbana, Dass OCH pulkabacke :O

2010-02-09 · 19:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback