Svart spets



Heej!
Jag åh Manda håller på att göra VÄRLDENS snyggaste klänning i Slöjden (A) Vi har bestämt att vi ska ha lite svart spets .. Men Lena ( slöjdläraren ) Hade ingen spets, så då sa hon att om vi ska ha det får vi köpa själva.. Så jag kollade runt lite på internet och hittade 3 alternativ MANDA :D hihi OCH JA Det är stretch.







Åså den här sista :) Den är inte " onödigt bred " och är också MYCKET billigare än dom andra två -.- Den har en bredd på  22,5 cm.. :) Vilket jag tycker är ganska lagom :D Den kostar ca 10kr / dm :) Den tyckte jag om 8o

Aja ,, BYEBYE!


Men jag gillar första och andra. :O

2010-02-23 · 17:55:37

Kan man verkligen göra klänningar av det där fruktansvärt tunna och fula materialet? Skojja... he he

2010-02-23 · 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback