14 Januari


Heej! :)

Fick reda på provresultatet från det gamla engelska nationella igår, det hade tydligen gått bra? Fick VG+ :D
Vi hade också prov i Fysik idag, nått med hörsel? Aa.. Typ, Decibel, Hertz och sånt jobbigt.. Hoppas man får G, men det känns så, svarade på några VG frågor så.. :)

Jag vill gå på AVATAR! :O :D Alla säger ju att den e bra! Såklart att man vill se den då! :D Så jag ska iallafall tvinga Manda att gå och se den med mig :) Och Petra :D ( MOAHHAHA ) X D

Jag antar att man snart får lite koder så man ska börja söka in till gymnasium, känns skönt ändå att jag har 3 alternativ som jag kan leva med lix.. :)  Första valet skulle ju vara helt underbart! Alltså den nya linjen på teknikgymnasiet, där det kommer vara naturbrukspogrammet / Djurvård :) hii!

Bye! :D Linda

Åh! Hoppas The vampire diaries kommer idag :O Har vääääääntat! :D


När ska vi se den då? :D

2010-01-14 · 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback