2010


Gott nytt år på er !!

Har inte orkat blogga eftersom Manda har varit här i några dagar :) Läs på hennes blogg www.Amandadavidssons.blogg.se

Hon kom den 30:de alltså min födelsedag :) heh Fick som sagt massa med pengar och En Capo, En grej man sätter på gitarren. Fick också en Biobiljett av farmor och farfar :) Sååå perfekt! :D Fick också en trisslott ( ovanligt? njaa,, ) Av Manda fick jag tre-pack strumpor = SOM JAG ÄLSKAR! Sååå SKÖNA! :O. Fick också toffsar och ett JÄTTE FINT Halsband! :D 

Nyår..
:D Det känns som om jag och manda har kollat på 100 filmer, fast vi har bara sett typ 4 x')
Vi har sett, Spiderman 1 och 2 , Gothika ( Halle Berry )  och Untraceable ( Med Billy Burke, också känd som Charlie i Twilight :D ) Alla filmerna ÄÄGDE!! :D :D

Och nu är det första januari .. -.- Manda åkte precis hem :/

Nu ska jag fira med att kolla på Twilight.. :) Det var faktiskt PRECIS 1 år sedan jag såg på twilight första gången :) Jag tyckte den var så bra så jag skrev faktiskt upp det i kalendern 8O..

heh ha ett bra 2010! :D

Kram Linda! :)


man blir ju inte förvånad över att du ska kolla på twilight, nörden 8D

2010-01-01 · 22:29:47

HAHAH !! OFTA DU SKREV UPP DET? du sa ju till mej att du tyckte att den va halv bra. Och när jag blev beroende av böckerna så fatta du inte vad det va som va bra med dom, men nu jävlar e du fast! HEHE (6)

2010-01-01 · 23:22:48

Hahah Ja! Jag förstod inte (A) Jag var lite halft.. korkad. Förut förknippade jag böcker med = TRÅKIGT! Men efter jag läste ´twilight WOW! Och FILMEN har jag alltid tyckt vart bra! :O :D Varför annars skrev jag upp den? xD .. -.- hah

2010-01-01 · 23:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback