Hah Lååååååångt inlägg.. :)


Heej!

Wow .. Gårdagen var lång -.- Hände inte såmcyket iskolan, JO! Jag Manda och Petra satt runt sista lektionen och Plugga SO XD hahah eller plugga och plugga?? XD HAh Läs denna ÄGIGA konversation mellan mig och manda:

Tagit konversationen från Mandas Blogg, www.amandadavidssons.blogg.se :

Lindas och min konversation:

Jag: sudd! vart e sudd? Linda? :O VART E SUDDET?
Linda: *håller i suddet* We can Share!
Jag: Mmmmmm.. Ge mej det nu!
*Slåss lite*
Linda: Kolla mitt fett...
jag: HAHAHAHA !!!
Linda: Vi får gå å träna på friskis.
Jag: neej :O Det e ju pinsamt, Alla tränar ju fan här.
Linda: Meh! Vi får springa på band.
Jag: Vi får träna i stockholm eller nåt. Vi kan ju inte bara komma in spinkiga och svaga och skämma ut oss totalt medans alla bodybuilders stirrar och kör värsta tunga lyften :O
Linda: MEH ! Hur pinsamt ere inte i stockholm då?
Jag: Inte pinsamt.
Linda: Alla kommer ju tro att vi e cp i huvet. 
Jag: Aamen här då? Vi får köra på olika gym för varje gång. 
Linda: Jaaah ! :D 
Jag: Vi åste köpa bikini nån dag.
Linda: Jaah! :O 
Jag: I januari.... 
Linda: Japp.
Jag: Såg ni på i en annan del av köping?
Dom: Nej?
Jag: inte jag heller (Y) Men jag knäppte om i pausen och då kom jag direkt till *imiterar* *tuggtugg* -HEHEHE (6) - TYST LINDA!
Alla: Hahahhaha !!
Efter nån minut av tystnad:
Linda: *Mumlar så man inte hör* ..... Får ta hem...
Jag: Va?
Linda: Hmmhmhmhumm *Mumlar*
Jag: Vafan snackar du om? :O
Linda: vet inte?
Jag: Fan va dum du e asså xD haha ! Va sa du egentligen? *imiterar Linda*
Linda: hahhaha ! Vet inte... 
Petra: *Bloggar* *ger oss konstiga blickar hela tiden*
Jag: Mmm... 
Linda: Nu får vi ju jobba...
Jag: Petra har datan... 
*Linda och jag stirrar på Petra* 



Hahah Vi e ju dumma?? XD haha skulle plugga åh så blir det sådär? XD Hur lyckas man? XD

Hah aja sen efterskolan så stanna jag och Manda kvar en stund och plugga lite extra på So'n och efter det så var vi på stan och handla :) AS KUL! Var verkligen på shoppinghumör igår :D


OCH
Just nu sitter jag och äter kanelbulle eftersom jag är utsvulten efter skolan -.- Brocklisoppa? inte så mycket till mat va? XD

Hahh Sen var jag hos syv idag :) HHaha haha Manda och Petra var med, men var dom till något stöd? NJA´.. Dom satt bara och garva åt hennes dubbla ögonbryn XD

haha och nu då? XD Nu försöker vi sitta och plugga via msn.. -.- Eeeeh, Det går ju, JÄTTE BRA!! :D:DD ( NOT )

Pluggar med " SHALALA" Och Bajsbarnet säger:

 

 

Linda säger:
-har ni börjat skriva?
Mandah säger:
-Nej xD
-Letar skolan
Linda säger:
-HAHA X D
Petra Säger:
-jag skriver, har faktiskt skrivit fem ord
Mandah säger:
-*skola
-HAHA !
Linda säger:
-Aja jag går och värmer på att bulle nu HAHAOKEJ BRB
Petra säger:
-ojk
Mandah säger:
-Haha okiiiii
Petra säger:
-ok*
Mandah säger:
-jag dampar loss på gymnasieintagningssaken
Petra säger:
-jag med D:
-syon ljög ju fan
-man kan inte koll aintagningspoängen för i år
Mandah säger:
-Det finns inga intagningspoäng för Real!
-asså gymnasiet!
-SÅ JAG VET INTE HUR MKT POÄNG JAG MÅSTE HA!
Petra säger:
-vilken jävel hon är!
Mandah säger:
-Jaaaa !
Petra säger:
-men ofta man har fyra ögonbryn förresten? xD
Mandah säger:
-HAHHA JJAAAAA !
Linda säger:
-Hah jag arvar så hungrig så jagf värmde på 2 bullar
Mandah säger:
-HAHA fatta ingenting? xD
Linda säger:
-HAhahahahah


Hahhhah snacka om att vi inte kommer få någonting gjort XD Suck.. Det blinkar där nere hela tiden -.- Säkert Manda som TJATAR och att gå på nå jävla öppet hus.. Aja, måste tydligen svara nu.. -.-

BYE! :D



Hahah snacka om att inte få ngt gjort asså xD

2010-01-20 · 16:31:33

Hahaha! Seriöst! Hon hade verkligen 4 ögonbryn D:

2010-01-20 · 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback