Hope for haiti


Heej!

Jag satt upp i natt för att kolla på " Hope for Haiti " :) Det stod att Robert åh flera roliga artister skulle vara där, JOMENVISST! Dom var där, i ca 20 sek? XD hahah man BA yey! :D Jag och Manda satt och prata i telefon för att hålla varandra vakna.. Oså vid typ fem i tre så säger manda " Nej, om inte Rob kommer inom fem minuter så går jag och lägger mig" , hahah jag sa att jag skulle sitta uppe tills han kom.. Amen i alla fall.. 4 min senare så kommer han :O Hahahha Snacka om WAIST OF MY sov TIME! :O Amen hittade i alla fall det han sa på youtube :)



Och nu sitter jag och smsar med manda, som e trött? XD hahah hon fick gå upp halv 9 eller vad hon sa för hon skulle åh shoppa med The gang ( Lotta med THE kids :D )  i Sollentuna galleria :D


Åså nu! Så upptäckte jag att tydligen Taylor Lautner också var där? :O Jag och manda typ RÅ sökte efter kändisar som satt vid telefonerna, vi såg TILLOCHMED Jessica ( I twilight ofc ) Men INGEN Taylor :( buu.. Men vi spela i alla fall in så jag får väll spola? XD As you see....................



Aja nu ska jag inte skriva mer? Tänkte senare kolla på " I love you Beth cooper " :D

Byebye! :D


Jag älskar din blogg det är så bra :)

Kom gärna in och kolla min

Kram

2010-01-25 · 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback