Lääääsa!! :D


Heej!


Haha nu har Malin redan läst klart Eclipse.. -.- Inte undra på den e ju fan bäst! xD + att hon har haft mer tid (A) Så nu väntar hon på att jag ska läsa ut Breaking dawn.. Så jag får väll köra på.. Har inte så mycket kvar, men jag läser Twilight också eftersom jag lånar den av Engleskaläraren, han kanske vill ha tillbaka den efter lovet (A) :D Hah så jag får väll läsa hela dagen ^^ Vilken otur :D HAHHA
HIHI men nu ska jag sätta mig nere i " Nya mysrummet " Och läsa :D

bbyee!! :) Linda


Juuuste! :D
Kolla min och Mandas Video som vi la ut på youtube! XD Hhahah vi har nog ALDRIG garvat så  mycket! :O



Ha nu kan ni dra! XD bbyee! :D


låter bra:D

2010-01-03 · 12:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback