Sjukhusbajsfuckingcpmänniskor


Hej!

Hade verkligen ingen lust att blogga i går .. -.- Som sagt.. Tappade min plånbok ( På sjukhuset ) Då hade någon i alla fall lämnat in den i Cafeterian ( Där vi satt ) Men alla mina kontanter var borta.. -.- KUL!
2000 kr åt helvette.. Människor kan fan vara svin.. E glad ändå att personen inte tog mina presentkort också.. typ 600kr på dem också.. Lite tur i oturen.. Fatta att man mår bajs.. Tänkte liksom shoppa lite nu innan skolan början, den planen gick ju i stöpet.. -.- Fy.. 
 
Idag följde jag i alla fall med Mamma, Malin åh Jocke till Kista, vi skulle Hämta hem Cindy, hon löper så vi ska para henne :) Ush, är jätte trött, gick upp typ 08.00.. Men jag måste börja vänja in mig igen så.. :/  

Senare idag tror jag vi ska åka in till stan.. :) Hoppas det.. tänker jag fan be mamma hålla i min plånbok ( Om vi ska mot typ åhlens åh som affärerna ) Tänker aldrig gå med över 100 kr på mig igen .. -.- Bara att skaffa leg så kan jag handla i mina favvo affärer :)
Alltid när jag ska handla med mitt kort så frågar dom efter leg, då frågar jag alltid om det inte räcker med koden? hah då säger dom bara:
- Jaha, då får du gå för den här gången (typ..)

Åhh, Mamma var på kör i går, då hade hon berättat vad jag hade råkat ut för typ, åh då var det någon som tyckte så synd om mig så jag fick 500kr, AV NÅN JAG INTE KÄNNER! :O Jag förtjänar liksom inte mer pengar, mitt egna fel liksom.. -.-

Byeyee!! Linda




FYFAN! Jag ska slå ihjäl den jäveln som snodde dina pengar. :O Meen... Så det blir ingen mobil för dej då? ;) Nu e du lite avis va? HEHE (6)

Skojja. Nejmen fan va irriterande. :O

2010-01-05 · 17:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback