Trötter


Heej!


Ush vad jag är trött!
:O Så fort jag kom hem satte jag mig i köket och bara frös.. Värmde på lite kanelbullar ;) Sen gick jag i alla fall ner till källarn eftersom det brukar vara lite varmare där :) Aa oså gosa jag in mig i filten där och kolla på tv :) that's 70 show :D Efter det så somnade jag? XD hahh i typ reklamen eller nått.. Och nu för nån halvtimme sedan vaknade jag av att pappa sa att det va mat :) yey... så nu måste man göra läxor, fan var kul..

Och i morgon ska vi åka skridskor igen ( ute ) Och det skulle typ bli AS kallt? :S Typ snöstorm, FAN vad kul! :D
Japp, men då ska jag plugga på No'n lite eftersom vi har prov på torsdag.. -..- Oså har vi börjat på ett nytt kapitel idag som vi ska ha prov på nästa vecka .. -.- OCH nu såg jag att vi också ha Religion prov nästa vecka! YEY! Och sen så ska svenska uppgifterna in på tisdag.. Hah ..  

Bye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback