15 timmar köing, Soaré, Twilight bok, SOVA :D

HEJ!
De senaste dagarna har gått så fooort men ändå sååå segt -.- I onsdags typ direkt efter att jag kommit hem från skolan så drog jag och Malin till sthlm för att köa till " Twilight fan event " Vi kom dit typ 4, åså satt vi där tills biljetterna släpptes som var 8 på torsdag morgon. Vi kom på "reserv" plats 15 å 16, alltså först var det 150 st VIP:are som var före oss såklart :o Orkar typ inte förklara -.- Men jag antar att man kan säga att vi va 165 och 166 :)
Såå sååklart så var man helt död eftersom man inte sovit ett PISS 8o .. Åså så var jag tvungen att åka till skolan efter eftersom vi var tvungna att repa till Soarén som va i da dåra :)
Och idag, som jag nämnde så var det soaré :) WOW, nästan ingenting gick fel, jag menar inte för just våran låt ( det gick åt helvete att spela gitarr -.- ) men för hela skiten liksom :) Inga krossade lampor, inga traiga mickar..
Visst! Basen hacka under typ en låt? men WHO CARES? :D OCH i morgon så släpps boken "A short second life of Bree Tanner" Av Stephenie Meyer :) Vet inte om jag ska stå och "köa" tills de öppnar ;) Tror fan inte jag orkar det 8I Får köpa den när jag ändå är på stan liksom :D Och nuu, ÄNTLIGEN såå skaa jag få sova 8D Jag har INGENTING mer att tänka på typ! Bara att Avslutningsmiddagen är på Tisdag och Skolavslutning på onsdag 8) Men jag har i alla fall fixat det mesta till det, ska handla lite små saker på stan baaa :D

GODNATT! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback