Bästa filmen = Chasing Liberty

Hej!
Igår och idag var jag hos Manda :) Eftersom hon fyllde år (Y) :D Så det va i stort sett gäster där större delen av kvällen, sen satt vi och kollade på filmen Mumien som gick på tv :) Juste! Både jag och Manda kom överens om att den bästa filmen NÅGONSIN är Chasing Liberty! Vi vet liksom inte varför, man bara älskar den :O Allt i den filmen är liksom perfekt! (Det kan ha något att göra med han huvudrollen, men careface?)

Aa sen så idag satt vi och kolla på en film som påminde lite om Chasing Liberty, men var såklart inte LIKA bra :D Sen så satt vi oss ute och läste åh sola :) Sen fick vi för oss att gå till en kiosk som låg långt åt helvete för att köpa glass så det gjorde vi XD Så helt slut är jag nu.. Påvägen tillbaka sen gick vi ner till nån badstrand och kände på vattnet ( Som var kallt -.- ) Sen blev jag hämtad nån kvart efter vi kommit hem (y) När vi precis hade åkt från Manda så kommer jag på att jag glömde min väska där jag har alla mina saker, SMART :D Bara jag som lyckas med sånt, och då fick vi såklart vända 8D Det har varit min dag.. Jag ska försöka städa rummet lite också :P 

juste, BYE! :D 


Bästa filmen = Chasing Liberty och VÄRLDENS BÄSTA serie = Vampire Diaries 8D Asså jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!! Jag känner ett tvång att se serien NU så jag pressar att läsa och jag skulle gissa att jag har läst ut boken till imorgon :D DET E SÅÅÅÅÅÅÅ SPÄNNANDE ! och jag ligger på kapitel 9 i 4:e boken :D:D:D

2010-06-16 · 22:16:05

Juste :D Det står ju på sista sidan i boken : Elena is back ! åsså e det en bild på nästa bok ! DVS ATT ELENA KOMMER TILLBAKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D::D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D Hyperventlierar

2010-06-16 · 22:18:17

(Y) Läs vidare du ;)

2010-06-16 · 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback