Bokat till Eclipse

Heej! Juste glömde bort att berätta ;) I torsdag bokade jag också till smygpremiären av ECLIPSE :D Längst bak i mitten 8D aasssåå hur man man äga såå mycket? :O Typ samma platser som på New moon :D sammarbete kallas det :D Petras morsa hade ringt till henne och sagt att det gick att boka till eclipse, och då hade petra ringt till mig och bad mig boka (Y) Tadah.. Jag hade också fått ett mail om att "Det går nu att boka till smygpremiären av eclipse" kl 13.42 :) Jag hade bokat 13.55 XD Snacka om proffsigt? :O



Jag vet inte om det är EXAKT de platserna :P men trooooor det.. :)


Vilken jävla diss :O det var faktiskt JAG som ringde dej din loser. Vet du inte ens vem du pratar med i tele ? Man kan ju undra ibland asså .. -.-' Och Petra fick ett sms faktiskt.. ;) LOOOOOOSAAAAH

2010-06-05 · 19:33:39

Careface XD Jag va död i torsdags så jag skiter i vem som ringde, nån utav er va det i alla fall ^^

2010-06-05 · 23:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback