Erik Grönvall

Heh heeej! :D
Orkade inte skriva ett inlägg igår :P såå jag gör det i dag istället :D
Igår vid 12 så va jag och föräldrarna inne i stan eftersom det var sparbankensdag vid socitetsparken, det brukar vara kul att vara där. Och så skulle petra också dit ofc! Manda den fucker'N kom inte -.- Men jag, Petra och Jullan (Mandas Lillesyrra) hade roligt ändå ^^. hah vi stod och lysta på några ungar som sjöng sådär åsså, jag menar, vi stod ju bara där för att få se Erik Grönvall som skulle komma senare (A)  Hah men sen när det va "Paus" Antar jag man kan säga så drog vi ner till Tullen åh fika socker :D Hah sen blev det rush tillbaka eftersom kl blev mycket och vi fick VERKLIGEN inte missa ERIK :O Hah så vi sprang typ genom stan tillbaka :D Men såklart så äger vi så vi hann tillbaka ^^ Trängde gjorde vi oss också, hah sen när Erik hade börjat sjunga så skulle typ alla klappa med, då slog jag till en liten kille i huvet framfför, FYFAN vad sur han blev XD han stod och glodde på mig hela tiden XD Men efter han sjungit några låtar så var det bara att gå till autograf kön :) heheh vi trängde oss lite där med ^^. Men jag fick i alla fall min Autograf och en bild där jag mosar i mitt ansikte i han XD :O Bäste bilden EVER! Men som Petra skrev, Jag tänker inte visa den för då kanske massa blir avensjuka och det är ju onödigt :O



haha men en Autografbild kan ni få ^^ HEHEHEHEHE


HAHAHA! Lilla killen ägde ju! 8D Vääärsta mördarblickarna, honom skulle inte jag vilja möta på stan en mörk natt (;

2010-06-13 · 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback