Hahah REGN :DDDDDD

Heeellu! :)
Igår vare så att jag hann med ovanligt mycket :O Men det var bara för att det var så fint väder :D
Jag låg ute i solen, gick nodsta runt, städa kaninburar, läste massa och sen åkte till mobergs :)
Mobergs som sagt åkte många till igår, kul att träffa dom flesta igen (Y) Många man kände igen, typ bara Lommarskolan Som "dansade" xD lite pinsamt faktiskt... Men det började i alla fall 9 och sluta 2 på natten, snacka om att jag har lagom ont i huvet nu -.- Och regnet gör en ju inte så mycket piggare, Så däför funderar jag över om jag ska sjunka mig till lägsta nivån och installera GTA eller The sims 3 -.- Båda hackar som saaatan på min data så det är bara att picka :)

SHululululu :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback