Rosättra

Heej! :)

Idag har det varit ganska lungt.. gick upp vid 10 eftersom Mamma sa att vi skulle åka till farmor.. Hon sa att vi skulle åka 11... Meeeen såklart så kom vi iväg halv 1 (Y) Hahah Men där va vi i alla fall, satt och prata med farmor och farfar.. Malin tog såklart med sig Janice så hon sprang runt åh bråka. Vi gick ut på bryggan och jag kan tänka mig hur gärna Janice ville hoppa i och jaga fiskarna :P Men hon hade ingen flytväst så det fick hon inte ;)

och YEES I MORGON blir det smygispremiärisEclipse med TJEJERNA! LÄÄÄNGTAR! :D Jag övertalade Manda att möta mig innan vi går till Ellen så jag kunde köpa hårfärg :P HIiihiii

Jag har också kollat lite på kamror sådär.. Jag har hittat en "mini" Nikon D5000 :DD Det är såklart inte en sådan -.- Men typ en likadan, förutom att den är MINDRE och är BILLIGARE :D Nikon coolpix p100 heter den :)
Det är en "Bridekamera" Alltså en kompakt och system typ `:P En blandning.. Man kan dock inte byta objektiv som man då kan göra med system, MEN det gör inte mig något ^^ ..

 

Men den har alla funktioner som jag vill ha: Bra foto kvalité, Filma i HD och det dära med skärmen :D
Visst e den fin? :D Den har jag bestämt att jag ska köpa.Om jag nångång får pengar -.- Vilket som kommer blir aldrig så det e ju bara drömma vidare.. :(


BIIIOOOO!!! :DDDDDDDDDD

Vet du. Det är bara jobbigt att släpa runt på objektiv -.-

2010-06-28 · 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback