SOL :D

Hejsan! Hah jag fattar inte hur jag kom upp såhär tidigt? -.- Jo, juste! Pappa ringer till mig och säger att jag måste släppa ut hundarna i köket eftersom ingen va hemma -.- Man ba KUL, sov as gott.. Fast det var tur att han ringde för sen när jag satte mig upp så såg jag hur det hängde en spindel brevid min kudde :O Skit äcklig.. Har fortfarande inte tagit bort den 8O

Och nu sitter jag ute ^^ kanske sola lite i dag med? Jag blir så jävla svårt brun så det är irreterande.. -.-
Jag ska bara gå och hämta posten sen så jävlar ska jag sola :D HEHE

YEEY och ikväll ska vi käka goood goood mat 8D OCH hämta biljetter YEY! Nu ska jag gå och hämta posten med Bella :) Sååå seeeyah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback