Things to do

Hej!
heheheheh igår var ju Manda fortfarande hemma hos mig efter att hon sovit här i fredags :) Såå vi satt typ åh rita? hah det var ganska lustigt för att Mamma och pappa satt och kolla på Bröllopet som var på tv dåra, så sitter jag och Manda och dunkar musik :D Jag kollade endast på kvällen på tårtan, juste apropå tårtan! MANDA en sådan måste vi göra nångång !! -.- .. (När jag var hos manda på hennes födelsedag så hjälpte jah henne med att baka tårta, då sa vi att vi kunde öppna eget konditori, EFTERSOM vi ägde)

Och nu sitter jag här :P Precis gott upp.. Jag måste ta ut resten av kaninerna, tvätta massa kläder och igen dammsuga mitt rum.. -.- Mamma och Pappa ska åka till Ikea :) jag orkade inte följa med eftersom jag har så mycket att göra idag så jag har bett dom att köpa ett par hyller eftersom mina böcker inte får plats (Y)





Aa min fina hylla som dom ska köpa fler av (Y) jag har börjat fått stappla ovanpå :)



Och här är den andra inte så lika fina hyllan -.- Syns det att jag har favoriserat min hylla? :D



Men vem vill vara inne och plocka när man kan vara ute i typ solen? :O

Aaahaaaaa
Men nu ska jag käka frukost! .D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback