Twilight Fan Event

OMG! JAG HAR SETT TAYLOR LAUTNER OCH KRISTEN STEWART! :D Stämningen i hovet va helt galet! Man kunde inte låta bli att dras med :D Bara när Eclipse trailern visades blev alla helt galna, då jag vet att alla såklart redan har sett den minst miljontals gånger :D I början när en filmkamera visades live på fans som var utanför hovet, då ett fans hade en tröja eller en bild på som kopplades till Twilight så började hela hovet skrika :D Riktigt kul var det att vara där! Inte nog med att vi satt ganska bra till, kanske 20 meter i från scenen där dem satt :D

Men Kodjo Akolor var ju helt klart bäst! Han gjorde hela showen till en show! hah har aldrig garvat så mycket till nån komiker på samma gång :D Allt som kom från hans mun garva man åt :D Bästa var när han skulle "Låtsas" vara Edward Cullen och alla skulle "Skrika" när han kom ut :D Hahah

Det dåliga va att man inte fick ha systemkamera och både jag, Petra och Min syster hade det.. Det var meningen att vi skulle följa efter nån kille och lämna in kamererna nånstans meen han killen försvann så vi sket i det och gick och satte oss på våra platser ändå (A) hah men vi använde inte kamrerna fall om att de skulle ta dom :O Det stod vakter nedanför pupbliken och stirra som satan på oss -.- Man våga ju knappt dricka..



Här är en bild jag hittade på Kristen när dom precis hade gått ut för att möta fansen :D

Juste! Hon som skulle ställa frågorna var riktig dålig.. Ursäkta mig men hon verkade helt ointresserad av dem.. -.- Ställde skit trista frågor man redan visste svaret på... Meeeen trots det var det svin kul! Senare på kvällen när vi försökte sova hörde man skriken i huvet, det va dock lite jobbigt :P

Och idag har manda vart här.. Vi hann med att göra ganska mycket tycker jag :P Gick nodsta runt med hundar.. Solade.. Cyklade ner till kyrksjön och sola där med 8D Man måste ju passa på när det är sol :D Och nu ska jag in och duscha :D SE YAH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback