Natalie Portman

Något som jag tänkt på:

Vi såg filmen V for Vendetta i skolan förut, då fastnade jag för scenen då han rakade av " Evey's " hår. Jag tyckte att det såg VÄÄÄLDIGT äkta ut.. Och om det är som jag tror så var det så också :O Men liksom? Vem rakar av sig sitt fina hår? Jag tänkte att det bara var väldigt bra gjort men NOT it's REAL!.. -.-




22 November 2004

 
    
  14 Maj 2005                                                          




2010

Jag blev lite förvånad bara.. Att det var så att dom faktiskt rakade av håret på na -.- Jag tror de som har pressat henne och filmen vet ju såklart det, men jag har bara sett den 1 gång, lite coolt att hon gjorde det ändå :)

LINDA GOES IMPRESSED! :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback