Midsommar :)

Heej! Herregud vad jag är slut! Jag har bokstavligen bara sovit i kanske 45 min 8O... Ska försöka berätta det mesta.

Jag och Manda gick till malin från henne typ vid halv 2? Sen så satt vi typ bara och väntade på att dom andra skulle komma. Vi hade lite tråkigt så vi gick och plockade blommor så vi kunde göra midsomarkransar, jo det gick ju bra -.- .. Och senare så visade det sig att Eve och Malin E Å som skulle komma med bussen inte åkte med bussen för den inte kom? Såå då fick Anna och Manda hämta dom på mopederna. Tadah, det fixat..

Sen när alla hade kommit började vi grilla (Y) Jag och Manda är ju sega som vanligt så vi la på vårat kött typ sist? Hah så när alla hade käkat klart (förutom matilda eftersom hon heller inte hade grillat sitt kött) så kommer jag och manda med våran dunder middag ^^ (Fläskfilé, potatisgratäng och grillad paprika) Sen kommer jag typ inte ihåg vad vi gjorde efter maten? Vi va typ ute och gick? Sen sååå.... hmm....

Vi gick till kaggeboda poolen! :D så var det.. Och ingen hade ju sagt till mig åh Manda att ta med sig badkläder så vi fick åka med moppen och hämta till oss och lite delar till dom som inte hade.. Seen så bada vi... blablabla... Sen fick Anna och Manda köra alla hem med mopederna eftersom typ ingen orkade gå? XD

Sen när vi kommer hem kollar vi på en kines film, Royal battle tror jag den hette :P Hah i den var det en as cool kines som var en blandning mellan Edward och Jasper 8D så han blev ju en favorit (Y) Han typ ägde alla i "The battle" :D



Hehhe en bild 8D

Aa men efter vi såg den filmen så va klockan kanske halv 12? Då va vi ute och gick igen, heh bara för att inte blir trötta dåra.. Men så orkade inte jag, Manda, Malin och Marcus gå ute längre så vi gick tillbaka till malins house och kolla på Harry potter 2 8D

heheh sen kan ni ju tänka hur mycket klockan blev efter den filmen -.- då när filmen nästan var slut så kommer dem andra hem (Y) haha då börja vi käka tårta! :D YEEEY TÅÅRTA!

heh sen titta vi på en Haj film? typ? Den va ganska okej, lite seg sådär men gick att kolla på (Y) hehh
Efter den filmen satte vi på Ännu en till film, Without a paddle, HAHAH sååå jävla rolig den e! XD
Sen va klockan helt plötligt 6 och vi bestämde oss för att lägga oss ute på studsmattan och sova i våra sovsäckar.. mmm.. Joo det gick ju bra.. -.- Ingen ( ellen -.- ) kunde ligga still efter som den som låg i mitten blev half mosad eftersom det var fuktigt på mattan så man bara gled. Men sen vi kanske kvart, tio i 7 somnade alla (alla var Jag, Manda, Malin, Ellen och Marcus.. Dem andra sov i malins stuga) Aa men det va fan inte skönt! jag låg på kanten till en början men helt plötsligt låg jag mosad i mitten 8O men då orka jag inte flytta på mig så jag fick ligga där.. MEN ETT MISSTAG! Ellen skulle försöka klämma sig in mellan mig och manda. heh tror ni det gick? Näää, det sluta med att hon somnade PÅ mig -.-... inte nog med att alla låg som svin utan solen sken ju som glatta livet.. Kul att vakna med solen i fejset -.-

Men Sen vid tjugo i 8 "Vaknade" jag av att jag har SVIN ont i ryggen eftersom Ellen bokstavligen LÅG PÅ mig -.-så jag flytta på mig. Och jaa... Titta själva.. -.-



Aa sådär såg det ut EFTER jag flyttat på mig -.- Ni ser där jag ritat så fint mina gröna sovsäck? Där låg jag helt inmosad med Ellen på mig.. Hahhah

Sen efter att jag vaknat satt jag bara och tänkte på vad jag skulle göra, skulle jag väcka dom? eller skulle jag väcka dom andra? Men helt plötsligt så var klockan 8 och jag bestämde mig för att väcka dom 8D HEH I'M EVIL!

Hah sen så käka vi frukost.. (vi som låg på mattan) Och kolla på roligt tecknat, och helt plötsligt så låg alla och sov runt om mig ... Då orkade inte jag sitta ensam uppe och glo lite retarded på tv så jag försökte sova lite till..

Sen så vakna vi alla och jag och Manda åkte hem på moppen till Henne.. Och då låg fortfarande Matilda och the gang ute i stugan och sov.. Klockan kanske var halv 12? Heheh :)
Hah jaa så var ungefär min midsommar ^^ Ganska rolig faktiskt :D Ändå så nämnde jag inte allt.. Hahhah

Och nu ska jag ge kaninerna medans jag fortfarande kan stå :P såå BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback