IT'S OVER!!

Allt är över :( Eller inte precis ALLT men det mesta.. Kommer sakna alla SJUKT mycket, men jag hoppas jag får träffa de flesta :O Jag har planerat att åka till sparbankensdag på lördag, hoppas några roliga är där :) Ni vet Erik Grönvall kommer ju va där så då MÅSTE man ju komma -.-. Sen så fyller Manda år den 15:e, den 21:e är det hovet (Se Kristen och Taylor) och 29:e är det smygis premiär på Eclipse ;P Och nångång där emellan måste vi som ska på smygisen ta ut biljetter, och varför inte passa på att umgås lite då? :D och nu da.. Vi har haft "Sommarlov" I typ 4 snart 5 timmar, och jag har inte ett skit att göra , HEMSKT :O

Avslutningsmiddagen va i alla fall igår :) Maten smaka bajs, inte min favorit precis!
Jag trodde verkligen inte att de skulle fixa jumpasalen så bra som dom gjorde! (Y) Bra jobbat! Det hängde tyger längs hela väggarna och i taket :) Det va massa "Disco" lampor som blinka överallt, och en "DJ" som spela hyfsad musik :D Ganska lyckat tycker jag.
Jag var ju då hos Manda så vi fixa oss tillsammans. haha vi börja typ 2 och blev PRECIS klara halv 6 typ, vi fick slänga på oss klänningarna och smyckena ( i alla fall jag xD )  .. :o 

    

 Bild på mig och Manda efter vi va typ "Klara" .. Ignorera ansiktet tack! :)

Och nu är jag trött och har tråkigt :/ Få se vad jag hittar på, BYE!



Lätt att jag kommer till nt på lördag och täffar folk! :O

2010-06-09 · 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback