Aussie 2

Heej! :) Idag vare tråkig vanlig Tisdag (Y) Ennu mer tråkig eftersom Manda Pissungen va sjuk.. men partyr börja när jag kom hem :D Såhär är det, orkar inte berätta hela historien men en till Aussi valp har vi i alla fall köpt ^^ en bluemerle ( grå,vit osv.. ) Jag tycker det ska heta Bella (A) Det passar eftersom hon är såå jäävla snäll jämför med Janice. Här är en bild som tog MYCKET energi att ta -.-' ( förstår fortfarande inte hur vi lyckades )



hahah Dom kollar på mig för jag sprang fort som fan bakom kameran och skrek XD

Och just nu sitter Jag, Manda, Petra, Malin och Matilda vid en conversation, vi skullle ha en    " Pluggdate ", vi måste plugga på NO.. olika energieer.. Kul..

Och fy! I morgon är det skolmaran!! :( NEJ, vill inte! -.- Aja nu ska jag vara snäll mot de andra och faktiskt plugga XD BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback