FRIDAY!

Heej!  :) YEES FREDAG! :D Som sagt, var i täby Centrum igår med Manda och Petra :D jag var bara tvungen så jag köpte The vampire diaries boken :D Och eftersom vi var i täby igår passade vi på att kolla på Täby enskildas gymnasium, de hade öppet hus :) Det va grymt där (Y) Men jag har redan gjort omval dåra.. Täby enskilda blev tredje val, första blev djurgymnasiet i sthlm.. Yey pendla ca 3 timmar per dag, men det kommer det nog vara värt eftersom det verka så himla bra där :D  

Idag var det meningen att vi skulle ha ett "Test" I första världskriget, men det fick vi reda på igår (Y) Och eftersom vi redan hade planerat in täby så blev de inge pluggande :P Men så kan det gå, lärarna får ju fan skylla sig själva när dem e så korkade.. Så vi satt och kolla i historia boken och sen skrev i frågorna ( Nödvändigt ).

Och nu sitter jag här och dunkar musik, och imorgon ska jag och Manda eventuellt åka till Roslagsskolan och kolla på dans :) Lommarskolan ska ju uppträda med Halo-dansen=man måste ju se! :D
Ps. Petra har lagt ut VÄRLDENS äckligaste video på hennes blogg -.-
BYE!


HAHAHA! Jag älskar videon som jag la upp!

OCH SÅ ÄLSKAR JAG BREAKING DAWN NEDRÄKNAREN! :DDDD

2010-05-08 · 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback