Fysik

Hej!
Ey fyfan, i morgon han vi nationellt prov i Fysik :O Mitt SÄMSTA ämne någonsin! :O Jag suger verkligen i NO men det är i fysiken som jag är dåligast. Och vad som gör det ännu värre är att om jag gör dåligt på det här provet kan jag få IG sen. MEN, dååå kommer jag snacka med "The NO teacher" och fråga vad jag måste göra för att få G :S Så jag vet inte hur det kommer gå i morgon, är jätte nervös :O Sitter just nu och pluggar från fysik boken som jag tog med mig.. -.- Man vet ju inte ens vad man ska plugga på? Så jag kör lite av allt ^^ .. (som om det kommer gå bra).  
Men nu tänker jag pressa fysikboken tills jag ska sova -.- BYE!

Ps. Hitta en video som tycker passar mig, Manda och Petra 8D ( haha vi är hon tjejen XD )
OCH Thedward är HEEEEEEEEEEEET :D



HAHAHAHAHHA !!! SÄÄÄÄÄMSTA EVER ASSÅ ! x''D

2010-05-05 · 16:25:54

HAHAHA! Jag säger som Manda! SÄMST XD

2010-05-05 · 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback