Huggormis

Hej! :) Gud vad dessa dagar gått fort! :O
Jag är lite besviken på mig själv eftersom jag inte pluggat något som jag VERKLIGEN behöver.. -.- Det gick inte upp för mig för ens idag att det är så jävla mycket som måste göras .. -.-
Men igår kom i alla fall Manda, vi gjorde det vi alltid gör, dunka musik.. Datorn och typ kolla på film :D heh och rita såklart ;)
Idag sov vi typ halva dagen och resten av dagen så satt vi åh rita :) Jag ritade en misslyckad Taylor Swift och Manda rita Nina Dobrev och Paul Wesley ( The vampire diaries ) :)
SHIT
asså säger jag bara :O fyfan va fin teckning.. -.- Fick rysningar när hon rita kläderna .. FYFAN! .. he he
Nu sitter jag här färdig fräsh efter duschen ^^
Juste! Vi va ute med hundar också :O Sen när vi kommit till brevlåderna så ser manda en orm :) Jag va ju bara TVUNGEN att gå fram och kolla såklart.. Aa riktigt sur var den i alla fall   -.- Eller, det kanske den blev efter jag peta på svansen när den skulle åka i väg 8D aa, här är en bild i alla fall :D



let's kolla närmare:



Hmm.. Jag bara TROR att det va en Huggorm :( Och det såg jag EFTER att jag hade petat på den -.- Kul liksom..
A men nu ska jag förbereda inför skolan i morgon -.- HEJDÅ!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback