Jag är BÄST! ( någonsin dåra.. )

Hej! Erkänn, jag är bra ;)
Jag kan nu skriva ut min Novell, krönika och debatten :D Yes, äntligen få dom tre överstökade.. -.-
Jag är också duktig eftersom jag har börjat skriva på Konstfibrer. (vilket inte är så viktigt, men eftersom jag inte hunnit med så mycket annat i slöjden kanske jag ska göra den uppgiften så jag behåller mitt betyg tack!)
I morgon funderar jag på att stanna kvar efter skolan och göra kompleteringen i NO, hehe har fortfarande inte gjort den XD Måste göras.. -.- Jag har också tillochmed pluggat lite på Svenska Grammatikprovet som kommer gå åt helvete! YEeey! :D
Vi har fortfanade inte ätit och ingen har typ börjat med maten så jag ska väll hungra tills det blir mat ^^
Och nu så ser jag att Mamma och Pappa är på gården, de ser ut som om dom behöver lite hjälp så jag ska nog ner och visa hur duktig jag e :P Bye!



Och här är en sötis pötis bild på Bella då jag var ute och gick med henne och Tiffany ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback