Läser, läser och läser

Hej!
Jag är så seg -.- har varit det hela dagen. Jag bestämde mig för att städa kaninburar, jo visst! Det gick ju bra, en bur blev det. Jag sluta eftersom jag såg VÄRLDENS äckligaste spindel krypa på buren jag då nyss hade städat.. Sen bestämde jag mig för att gå (A) he-he
Annars har jag inte gjort så mycket mer :) Har suttit och läst typ 4 kapitel av The vampire diaries, kollat på tv och bara allmänt slöat. :D
I morgon har jag bestämt mig för att forsätta städa kaninburar OCH städa mitt rum.. ( ett måste :O ) Och om det blir tid över så får det väll bli läxor eller nått.. -.-
Nu måste jag gå ner till kaninerna och ge dom mat :S Hoppas jag inte dör.. aja, lär märkas.. BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback