Nästan missad buss :o

Heej! Idag hade vi SO provet :O .. Fy, jag tyckte det va svårt :O Men som tur va pluggade vi rejält igår kväll :D Jag skrev typ 3 och en halv sida på provet 8D Tycker iallafall att jag fick ur mig det mesta (Y)

Nu tänkte jag ladda upp några bilder på våran FINA bro vi byggde i tisdags 8D



Jaaah -.- Det var översida :D Alltså den SNYGGA sidan :O Är allvarlig..



Hahh från sidan XD

ååh herregud.. nu kommer undersidan -.-





ASSÅ erkänn! AS COOL :O Älskar glasspinnarna :D

Idag stannade Jag, Manda, Malin och Fille kvar efter skolan för att träna på en låt som vi ska uppträda med på soarén :) Det gick väll bra..

Sen så satt Jag, Manda och Fille på station vid ett par bänkar några meter ifrån våran busshållplats.. vi vänta såklart på våra bussar (A).. Sen så kommer min och Filles buss (655:an) Så öppnade bussen dörren och släpper in personen som stod och vänta sen så stängde den och körde :O Hah jag ba: "FILLE bussen åker!"
HAha snacka om panik XD Vi sprang över hela stationen framför massa människor man kände för att stoppa bussen långt borta åt helvete xD Men vi hann med :O Puuh .. hah det va min mortion för dagen.. :D Haha  Det som man aldrig tänker ska hända hände liksom XD
Men nu ska jag skriva ut lite läxor som är klara (Y) :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback